رابط تحميل وقراءة رواية طاهر وزهرة كاملة بقلم منار همام مكتوبة وبصيغة PDF.. في الواقع، هي رواية إلكترونية مشهورة يبحث عنها الكثير من الأشخاص وهي من كتابة منار همام.
تابع معنا عزيزي القارئ حتى نهاية المقال لنتعرف سويًا عن طريق موقع المقترح نيوز على رابط تحميل وقراءة رواية طاهر وزهرة كاملة بقلم منار همام مكتوبة وبصيغة PDF..
اقرأ أيضًا: الاستعلام عن بطاقة الخدمات المتكاملة.
رابط قراءة رواية طاهر وزهرة كاملة
في الواقع، يمكنكم الوصول إلى رابط قراءة رواية طاهر وزهرة كاملة مكتوبة، عن طريق موقع أيام نيوز من خلال هذا الرابط المباشر: قراءة رواية طاهر وزهرة
اقرأ أيضًا: منصة صحتي 2024 في السعودية
اقرأ أيضًا: رواية خيوط العنكبوت.
مقتطف رواية طاهر وزهرة الفصل الأول
في الحقيقة، ستجدون هنا مقتطف روايَة طَاهر وزهرة الفصل الأول:
زهره: استني دقيقه هظبط النقاب على ازاز العربيه دي
صحبتها: طيب اخلصي وانا اشوفلك لو حد جه
ترفع النقاب بتاعه وهي بتبص في لازاز.. هوووبا كان الازاز بينزل براحه وبان هو بيقلع نضارته: الهم صلي على النبي.. لسه هينزل لقيها نزلت النقاب وجريت
ضحك وهو بيتسند على العربيه: مشفتش حلاوه كدا في المحاضره
زهرة: يخرابي شافني شافني
صحبتها: متخفيش وهو هيفوفك فين، بس شفتي يخربيته مز مز
زهرة: اسكتي الدكتور دخل: احم إسلام عليكم، انا دكتور طاهر هخد الجزء الخاص بلكمياء العضويه من مادة دكتور جمال
كما أن زهرة نزلة وشه لتحت: دا هو يا بت هو
بالإضافة إلى ذلك، طاهر شافها ابتسم واتكلم في الميكرفون: عايز اشطر حد في الدفعه الي كان بيتعامل معاه دكتور جمال
كلهم بصوا علي زهره
كما قال طاهر: تعالي
زهره طلعت بتردد وتوتر وقربت منه
طاهر: اسمك
زهرة بصوت هامس: زهرة
علاوة على ذلك، طاهر ابتسم انه عرف اسمها وتكلم بعمليه: هتاخدي المذكرات دي تحليه وتزلي الحل في الجروب وتعليلي مكتبي بعد المحاضره عايزك
زهرة ختدت الورق ودخلت
بعد المحاضره
طاهر بيلم ورقه وطلع
زهرة: انا مش هروح
نڨين: يلا بس متخفيش هاجي معاكي
بعد شوية دخلت زهرة ونڤين المكتب
طاهر رفع وشه من على الاب
طاهر: اممم انا قلت زهرة
زهرة: انا عايزه صحبتي معاي
طاهر: تمام اتفضلوا اقعدوا
زهرة ونڤين قعدو وهو عدل الاب عليهم: انقلي الشت دا و نزليه في جروب الدفعه وانا منبه عليهم اني هعمل شت علشان اشوف فهمين الي فات ولا اعيدوه
زهرة هزت راسها وطلعت كشكول وبدأت تكتب و نڨين برضو
طاهر عامل نفسه مشغول بس كل شويه يرفع عيونه يبص على عنيها الي ظاهره من النقاب
طاهر قام وقف وقرب من الكاتل يعمل لنفسه شاي
نڨين قامت: خلصنا يا دكتور
شاهد المزيد: الاستعلام عن زيادة المعاشات مصر لشهر يونيو.
مقتطف رواية طاهر وزهرة الفصل الثالث
في الواقع، ستجدون في هذه الفقرة مقتطف روايَة طَاهر وزهرة الفصل الثالث:
امه ميلت وهمست: مراتك بجد
كما أن طاهر هز رأسه وهو بيضحك
امه: بذمتك مش احله من البنات الي طول النهار تلف معاهم
طاهر حمحم وقف
كما قال طاهر: ام سعد يا ام سعد
ام سعد: نعم يا بيه
طاهر: خدي زهرة وهتيله اي هدوم تلبسها
الخدامه: حاضر يا طاهر بيه
زهرة مشت مع الخدامه وهي في عالم تاني
بالإضافة إلى ذلك، طاهر رجع بص لامه تاني: متخليش حد يروح عندها يماما وسبوها ترتاح
امه بحنيه: حاضر يا حبيبي
طاهر باس ايدهت ومشي
كما قال حامد: يعنى يبقا نفسك في البت بليل الصبح تبقا في بيتك يا جبروتك يااااخي
علاوة على ذلك، طاهر نفث الدخان وهو بيبص لسقف بخبث: اي رايك
حامد ضحك: لا عجبتني منك
طاهر خد الجاكت بتاعه وتطلع: اطير انا بقا قبل ما تنام
شاهد المزيد: الاستعلام عن زيارة عائلية
مقتطف رواية طاهر وزهرة الفصل الرابع
في الواقع، ستجدون هنا مقتطف روايَة طَاهر وزهرة الفصل الرابع:
حامد: يعنى يبقا نفسك في البت بليل الصبح تبقا في بيتك يا جبروتك يااااخي
كما أن طاهر نفث الدخان وهو بيبص لسقف بخبث: اي رايك
حامد ضحك: لا عجبتني منك
علاوة على ذلك، طاهر خد الجاكت بتاعه وتطلع: اطير انا بقا قبل ما تنام
كما أن حامد قال بصوت عالي: انبسط على لاخر يا صحبي
في الختام، نكون قد وصلنا إلى نهاية مقالنا حيث استعرضنا لكم جميع المعلومات عن رابط تحميل وقراءة رواية طاهر وزهرة كاملة بقلم منار همام مكتوبة وبصيغة PDF.. ومقتطفات من فصول هذه الرواية.